Jakie dane do konta trzeba podać przy doładowaniu konta?

Tych danych potrzebujemy do zarówno doładowania konta, jak i przy sprzedaży nam coins. Prosimy zwrócić uwagę na to, że nie prosimy o hasło e-mail, przez co nie możemy zmienić Państwu żadnych danych do konta.



Dane niezbędne do doładowania konta to: 

  • e-mail WebApp/Origin, użyty do logowania się na tej stronie;
  • hasło WebApp/Origin, użyte do logowania się na tej stronie;
  • odpowiedź na pytanie zabezpieczające FUT (pod tym linkiem znajduje się instrukcja, jak można ją zresetować). Prosimy pamiętać, że nie chodzi o odpowiedź na pytanie do konta Origin - to jest inna, niepotrzebna nam informacja;
  • 6 Back Up Origin Codes (poniżej instrukcja, jak je uzyskać)

Odpowiedź na pytanie zabezpieczające FUT najłatwiej jest sprawdzić, logując się z trybu prywatnego dowolnej przeglądarki na swoje konto WebApp. Przy logowaniu z trybu prywatnego/incognito za każdym razem pojawi się do wpisania ta odpowiedź, wraz z pytaniem.

       Aby uzyskać 6 Back Up Origin Codes (w j. polskim są to Kody zapasowe), należy zalogować się na tej stronie. Następnie należy wejść w zakładkę Security i przy Back Up Codes nacisnać 'View', tak jak na poniższym obrazku: 

Original untitled 1

Po naciśnięciu "View" pokaże się do wpisania 6-cyfrowy kod EA, który został wysłany na maila. Prosimy sprawdzić maila i wpisać kod. Po zatwierdzeniu wyskoczy '6 Origin Back Up Codes', wygladających tak jak na poniższym obrazku: 


Original untitled 2 

Prosimy je wszystkie skopiować i wkleić nam przy zamówieniu.

deliver

Sprawdź

Status swojego zamówienia