Statusy zamówień i czasy realizacji - ich działanie

Utworzono: 2017-01-11 19:16:18

Autor: Admin

Czasy realizacji są przypisane do każdego produktu na naszej stronie. W przypadku FIFA Coins, każda platforma ma osobny czas realizacji.

Wyświetla się on przy składaniu zamówienia (w miejscu, gdzie trzeba wpisać ilość), np:

Na screenie przedstawiono czas realizacji z dnia 01.03.2017 godz 19:40.

Na wysokość czasu realizacji na naszej stronie wpływają następujące czynniki:

- dostępność produktu (w tym coins na daną platformę)

- aktualna ilość zamówień

- nasze godziny pracy (przeważnie są to godziny od 11 do 23 czasu UTC+1)

Stąd wszystkim zamówieniom dokonanym przed godziną 11 wyświetla się długi czas dostawy (z reguły maksymalnie do 16 godzin), choć zamówienia są realizowane przeważnie znacznie szybciej.

 

Prosimy pamiętać, że czas realizacji zamówienia liczy się od momentu, w którym ta realizacja zostaje nam umożliwiona, czyli:

- zostają podane prawidłowo wszystkie niezbędne dane do realizacji zamówienia (szczególnie w wypadku FIFA Coins)

- zamówienie jest opłacone

W przypadku pomyłki w podaniu jakichkolwiek danych odnośnie zamówienia, najskuteczniejszą formą kontaktu jest wysłanie poprawnych danych w wiadomości do zamówienia. 

Prosimy pamiętać, że wszystkie otrzymane wiadomości odczytujemy zgodnie z kolejnością ich otrzymania. Czyli przykładowo, jeżeli zostaną nam podane błędne dane do zamówienia, to podanie nowych/prawidłowych danych do zamówienia traktujemy jako nowe zamówienie.

 

Na naszej stronie wyróżniamy następujące statusy zamówień:

- złożone: czyli zamówienie zostało złożone i oczekuje na opłacenie go

- opłacone: czyli zamówienie zostało opłacone i oczekuje na realizację (zgodnie z podanym czasem dostawy)

- błąd płatności: płatność nie została wykonana pomyślnie. Prosimy wtedy spróbować zapłacić ponownie.

- oczekujące na realizację: zamówienie zostało przyjęte i oczekuje na realizację przez naszego dostawcę 

- zrealizowane: zamówienie zostało zrealizowane. Jeżeli mają jakieś Państwo uwagi odnośnie zamówienia, najlepiej jest je przesłać przez funkcję "wiadomość do zamówienia"

- nieprawidłowe dane zawodników: Dane zawodników nie są prawidłowe. W takim przypadku wysyłamy wiadomość do zamówienia i wskazujemy, co trzeba zrobić lub co jest nieprawidłowe

- niemożność realizacji z innych przyczyn: W przypadku ustawienia takiego statusu zamówienia informujemy przez "Wiadomość do zamówienia" czemu taki status został ustawiony i co należy zrobić.

deliver

Sprawdź

Status swojego zamówienia