Statusy zamówień - ich działanie

STATUSY ZAMÓWIEŃ

 

Na naszej stronie wyróżniamy następujące statusy zamówień:

 

- złożone: czyli zamówienie zostało złożone i oczekuje na opłacenie go

 

- opłacone: czyli zamówienie zostało opłacone i oczekuje na realizację (zgodnie z podanym czasem dostawy)

 

- błąd płatności: płatność nie została wykonana pomyślnie. Prosimy wtedy spróbować zapłacić ponownie.

 

- oczekujące na realizację: zamówienie zostało przyjęte i oczekuje na realizację

 

- zrealizowane: zamówienie zostało zrealizowane. Jeżeli mają jakieś Państwo uwagi odnośnie zamówienia, najlepiej jest je przesłać przez funkcję "wiadomość do zamówienia"

 

- nieprawidłowe dane zawodników: Dane zawodników nie są prawidłowe. W takim przypadku wysyłamy wiadomość do zamówienia i wskazujemy, co trzeba zrobić lub co jest nieprawidłowe

 

- niemożność realizacji z innych przyczyn: W przypadku ustawienia takiego statusu zamówienia informujemy przez "Wiadomość do zamówienia" czemu taki status został ustawiony i co należy zrobić.

deliver

Sprawdź

Status swojego zamówienia