Statusy zamówień - ich działanie
Na naszej stronie wyróżniamy następujące statusy zamówień:
- złożone: czyli zamówienie zostało złożone i oczekuje na opłacenie go
- opłacone: czyli zamówienie zostało opłacone i oczekuje na realizację (zgodnie z podanym czasem dostawy)
- błąd płatności: płatność nie została wykonana pomyślnie. Prosimy wtedy spróbować zapłacić ponownie.
- oczekujące na realizację: zamówienie zostało przyjęte i oczekuje na realizację
- zrealizowane: zamówienie zostało zrealizowane. Jeżeli mają jakieś Państwo uwagi odnośnie zamówienia, najlepiej jest je przesłać przez funkcję "wiadomość do zamówienia"
- nieprawidłowe dane zawodników: Dane zawodników nie są prawidłowe. W takim przypadku wysyłamy wiadomość do zamówienia i wskazujemy, co trzeba zrobić lub co jest nieprawidłowe
- niemożność realizacji z innych przyczyn: W przypadku ustawienia takiego statusu zamówienia informujemy przez "Wiadomość do zamówienia" czemu taki status został ustawiony i co należy zrobić.