Regulamin sprzedaży coins
Regulamin sprzedaży coins na stronie supercoinsy.pl
1. Sprzedając coinsy należy udostępnić WebApp do swojego konta na czas sprzedaży coinsów. Podczas sprzedaży coinsów z konta (czyli od momentu, kiedy zlecenie zmieni status na "przyjęte do realizacji, oczekuje w kolejce" albo "w trakcie realizacji") nie można logować się do trybu UT w grze. Powoduje to bowiem wylogowanie nas z konta i umożliwienie do niego dostępu. Apelujemy o niewystawianie kart na listę transferową dzień przed orientacyjnym czasem realizacji, oraz w jej trakcie.
2. Sprzedający coinsy jest świadomy i akceptuje fakt, że jego konto może zostać zbanowane za sprzedaż coins.
3. Kwota podana w "pokrycie strat w wypadku bana" oznacza maksymalną kwotę jaką możemy zapłacić za coinsy, jeżeli konto w ciągu transferowania coins przez nas konto zostanie zbanowane, a pobrane przez nas coinsy z konta będą miały mniejszą wartość, niż kwota podana w "pokrycie strat w wypadku bana". Jeżeli proponowana suma za coinsy jest mniejsza, niż kwota podana w "pokrycie strat w wypadku bana", to zostanie ona wypłacona w całości, nawet jeżeli konto zostanie zbanowane w trakcie transportowania przez nas coinsów.
Obrazując jak to działa na przykładzie:
Zakładając, że kwota w "pokrycie strat w wypadku bana" wynosi 200 zł, a:
- sprzedawane są coinsy o wartości 180 zł (czyli PONIŻEJ kwoty "pokrycie strat w wypadku bana"), a konto zostanie zbanowane po zaczęciu transportowania z niego monet, to i tak zostanie wypłacone 180 zł, nawet jeżeli nie ukończymy w pełni transferu monet
- sprzedawane są coinsy o wartości 300 zł (czyli POWYŻEJ kwoty "pokrycie strat w wypadku bana"), a konto zostanie zbanowane w momencie gdy przetransportujemy z konta monety o wartości od 0,01 zł do 200 zł, to zostaje wypłacone 200 zł (bo taka jest kwota w tym przykładzie w "pokrycie strat w wypadku bana")
- sprzedawane są coinsy o wartości 300 zł (czyli POWYŻEJ kwoty "pokrycie strat w wypadku bana"), a konto zostanie zbanowane w momencie gdy przetransportujemy z konta monety o wartości 250 zł (czyli więcej niż wynosi kwota w "pokrycie strat w wypadku bana"), to zostaje w takim wypadku wypłacona kwota 250 zł. Jeżeli monety z takiego konta zostaną przetransportowane w całości pomyślnie, to wtedy oczywiście wypłacana jest pełna kwota (w tym wypadku 300 zł).
W przypadku, gdy użytkownik zaloguje się na konto UT w trakcie transportowania monet, zmieni hasło lub pozbawi nas czasowo dostępu do konta w inny sposób, to możemy wtedy wypłacić jedynie pieniądze za przetransportowane coinsy z konta, niezależnie od tego jaka jest podana kwota w "pokrycie strat w wypadku bana".
4. Jeżeli po przyjęciu zlecenia dostęp do konta zostanie nam z jakiegoś powodu uniemożliwiony, zlecający jest zobowiązany umożliwić nam ten dostęp w ciągu 24 godzin od zgłoszenia problemu i poinformowania nas o tym. W przypadku jeśli zostanie uczynione to po 24 godzinach, łącznie z poinformowaniem nas i aktualna stawka skupu zmniejszy się, mamy prawo obniżyć ją do aktualnej wartości.
5. Termin nadania płatności to maksymalnie 2 dni robocze od przetransportowania coins. Większość płatności jednak jest realizowana w ciągu kilku godzin. Należy zaznaczyć, że czas oczekiwania na przelew bankowy to maksymalnie 3 dni robocze od ukończenia zlecenia.
6. Płatności BitCoin realizowane są po kursie aktualnym w chwili wypłacania pieniędzy, zgodnie z kursem na platformie BitStamp.
7. Sprzedający coinsy oświadcza że jest ich właścicielem, a udostępniane konto z coinsami nie zostało zabrane osobie trzeciej bez jej zgody.
8. Jeżeli na koncie znajduje się więcej coins, niż jest deklarowane na sprzedaż, to pobieramy tyle coinsów, ile zostało zadeklarowane. Zaznaczamy, że możemy wziąć do 10% więcej z konta, ponieważ często ciężko jest pobrać poprawną ilość co do 1K. Jednakże sprzedający monety nie jest na tym stratny, ponieważ wypłacamy wtedy proporcjonalnie więcej pieniędzy.
9. W przypadku wybrania płatności przelewem bankowym, bez żadnych dodatkowych opłat wykonujemy jedynie przelewy do krajów europejskich. Jeżeli konto znajduje się poza Europą, od kwoty zlecenia możemy potrącić opłatę za przelew bankowy. Przed wykonaniem przelewu o wysokości kwoty informujemy klienta i prosimy o potwierdzenie, czy mamy kontynuować, czy chce zmienić formę płatności.