Polityka zwrotów i reklamacje

Polityka zwrotów i reklamacji – SuperCoinsy

Poniższy fragment stanowi integralną część Modelowej Umowy Kupna-Sprzedaży Produktów obowiązującej na platformie SuperCoinsy od dnia 1 lipca 2025 r. i ma zastosowanie do wszystkich transakcji realizowanych za pośrednictwem platformy, niezależnie od tego, czy Operator działa jako przedstawiciel Kupującego czy Sprzedającego.


Reklamacje i zwroty

  1. Kupujący ma prawo zgłosić reklamację Produktu, jeżeli Produkt: a) nie został dostarczony, albo b) jest wadliwy (np. klucz aktywacyjny już wykorzystany, konto niezgodne z opisem).

  2. Reklamacja może zostać złożona:

    • na piśmie na adres siedziby Operatora,

    • mailowo na adres wskazany w Serwisie,

    • przez formularz kontaktowy dostępny na stronie.

  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko/nazwę Klienta, adres e-mail, numer zamówienia, opis problemu i oczekiwane roszczenie.

  4. W przypadku braków formalnych w zgłoszeniu, Klient zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Brak uzupełnienia może skutkować pozostawieniem reklamacji bez rozpoznania.

  5. Jeżeli Produkt nie został dostarczony, Operator podejmie niezwłoczne działania w celu jego doręczenia lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwróci Klientowi cenę.

  6. Jeżeli Produkt jest wadliwy, Operator może:

    • wymienić Produkt na nowy wolny od wad,

    • zwrócić cenę, jeśli wymiana nie będzie możliwa. W przypadku kolejnej wadliwości Klient może wybrać pomiędzy wymianą a zwrotem pieniędzy.

  7. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od otrzymania kompletnej reklamacji. Brak odpowiedzi w tym terminie nie oznacza jej automatycznego uwzględnienia.

  8. Operator może poprosi Klienta o potwierdzenie okoliczności reklamacji w formie oświadczenia, np. przy zgłoszeniu, że kod aktywacyjny został już wykorzystany.


Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z art. 16 lit. m) Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE:

"Państwa Członkowskie nie mogą przewidzieć prawa do odstąpienia od umowy (...) w odniesieniu do umów dotyczących dostarczania treści cyfrowych, które nie są dostarczane na trwałym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za uprzednią zgodą konsumenta oraz po przyjęciu przez niego do wiadomości utraty prawa do odstąpienia od umowy."

Ze względu na charakter Produktów (klucze aktywacyjne, coinsy, konta cyfrowe itp.), które są dostarczane natychmiast i nieodwracalnie, Kupujący dokonując zakupu wyraża zgodę na realizację usługi i przyjmuje do wiadomości, że traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z powyższym przepisem.


Wszelkie dodatkowe pytania lub wątpliwości prosimy kierować do działu obsługi klienta SuperCoinsy.

 
deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia