Jakie dane do konta trzeba podać przy doładowaniu konta?
Aby skorzystać z naszych usług i kupić lub sprzedać UT COINS, prosimy o udostępnienie aktualnych danych logowania do aplikacji WebApp/Companion.
Warto dodać, że nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego klubu/konta, ponieważ nigdy nie prosimy o podanie hasła do Twojej skrzynki pocztowej i tym samym nie mamy możliwości na żadne zmiany danych logowania.
DANE LOGOWANIA, O KTÓRE PROSIMY TO:
a) E-MAIL DO KONTA EA / WEBAPP
b) HASŁO DO KONTA EA / WEBAPP
c) SZEŚĆ KODÓW ZAPASOWYCH EA (muszą być nowo wygenerowane)
W JAKI SPOSÓB ODNALEŹĆ POPRAWNY E-MAIL I HASŁO?
Upewnij się, że posiadasz aktualny adres e-mail i hasło do WebApp przed złożeniem zamówienia/zlecenia. Możesz to zrobić, próbując zalogować się pod następującym linkiem: FC Ultimate Team Web App - EA SPORTS Official Site
Co zrobić, jeżeli nie masz dostępu lub po prostu nie pamiętasz swoich danych logowania? Kiedy otrzymasz komunikat z błędem np. "Twoje dane logowania są nieprawidłowe lub wygasły. Spróbuj ponownie lub zmień swoje hasło" - w takim wypadku masz dwie możliwości:
a) Zresetuj hasło do swojego konta EA / WebApp
Aby to zrobić, kliknij odnośnik "ZMIEŃ HASŁO" i postępuj zgodnie z tym co wyświetli się na stronie pod podanym linkiem.
b) Sprawdź poprawność swójego adresu e-mail w EA Sports FC
Aby znaleźć aktualny adres e-mail, który jest przypisany do Twojego konta EA i klubu w WebApp, przejdź do menu głównego w grze EA FC i wykonaj następujące kroki:
- wejdź w opcję "Konfiguracja",
- przejdź do "Ustawień sieciowych",
- kliknij "Konto EA" i tam znajdziesz aktualny e-mail, który jest powiązany z Twoim kontem EA.
W JAKI SPOSÓB WYGENEROWAĆ SZEŚĆ KODÓW ZAPASOWYCH EA?
1. W pierwszej kolejności zaloguj się na swoje konto EA tutaj: PORTAL KLIENTA
2. Następnie przejdź w zakładkę “Bezpieczeństwo” i upewnij się, że masz włączoną weryfikację dwuetapową EA (jeżeli nie, to koniecznie ją włącz i ustaw jedną z dostępnych opcji)
3. Teraz kliknij “Widok” i wprowadź sześciocyfrowy kod weryfikacyjny, który EA wysłało właśnie na Twoją skrzynkę pocztową.
4. Po poprawnej weryfikacji wyświetli się okno z kodami zapasowymi EA. Jeżeli którykolwiek wyświetla się na szaro, a nie czarno, to kliknij “Wygeneruj nowe kody”.
5. Skopiuj wszystkie kody i przeklej je do formularza z danymi logowania na naszej stronie.
WAŻNE:
- Dwuetapowa weryfikacja na koncie EA musi być włączona, aby opcja “Widok” była widoczna. Jeżeli weryfikacja jest wyłączona, to koniecznie ją włącz i wygeneruj nowe kody wg. powyższej instrukcji.
- EA nie wysłało Ci kodu weryfikacyjnego? Sprawdź, czy twoja poczta nie jest pełna lub Twój dostawca poczty lub Ty nie zablokował możliwości otrzymywania wiadomości od EA. Alternatywnie sprawdź swój folder SPAM.
- Masz konkretny problem i nie ustępuje mimo wykonania powyższych kroków? W takim wypadku skontaktuj się z nami lub napisz do EA tutaj: help.ea.com/pl/contact-us/?product=ea-app&platform=pc
CZEGO NIE ROBIĆ, ŻEBY NIE OPÓŹNIĆ REALIZACJI?
- Nie podawaj danych logowania do swojego EA / WebApp bez wcześniejszego sprawdzenia. Zawsze sprawdź, czy podane logowania są aktualne i poprawne (jest to szczególnie ważne jeśli posiadasz więcej niż 1 klub, bo wtedy łatwiej o pomyłkę).
- Nie składaj zamówienia lub zlecenia jeśli nie masz aktywnego rynku transferowego w WebApp / Companion, lub jeśli nie posiadasz minimalnej ilości coins. Jeżeli masz wątpliwości jak to sprawdzić, to odwiedź nas na czacie na żywo.
- Nie wychodź z EA FC Ultimate Team w dowolny sposób tuż przed złożeniem zamówienia bądź zlecenia. Grając w UT, zawsze należy wyjść z trybu do menu głównego gry i dopiero wtedy wyłączyć grę (w innym wypadku pojawi się nam błąd, że jesteś zalogowany).
- Nie loguj się do Ultimate Team w grze ani do WebApp lub Companion po rozpoczęciu realizacji przez nas. Kiedy zakończymy realizację, prześlemy automatyczną wiadomość na maila ze zmianą statusu na: „Zrealizowane”.