Skup monet i Coins FIFA 21

 

Kliknij w baner powyżej, aby zapoznać sie z nowościami w skupie coins!

 

Aby sprzedać nam coinsy do FIFY 21, wybierz platformę na którą posiadasz coinsy i wpisz ilość, jaką posiadasz na sprzedaż. Aby móc sprzedać coins, należy posiadać aktywny rynek transferowy w aplikacji WebApp. 

 

UWAGA: Ważne jest to, jaką ilość coinsów masz na koncie, a nie jaką masz ogólnie. Wycena pod każde konto dokonywana jest oddzielnie, tak samo kwota "Pokrycie strat w wypadku bana" jest OSOBNA dla KAŻDEGO konta.

W celu sprzedaży nam coins będziemy prosić o udostępnienie nam WebAppa do samego konta. Nie prosimy o hasło e-mail, więc nie możemy zmienić na koncie żadnych danych. Konta nie zabieramy, a jedynie musimy mieć do niego dostęp na czas sprzedaży. Pamiętaj, że nigdy nie poprosimy Cię o podanie danych do Twojego konta na Skype, lub innym komunikatorze.

 

Metody płatności:

 

- Przelew bankowy (w PLN lub w EUR; brak jakichkolwiek prowizji)

- PaySafeCard (wypłacamy tylko kwoty podzielne przez 20 i 30 zł)

- Punkty SCP, o wartości 10% większej niż kwota za coinsy (można wykorzystać je na dowolny produkt z naszego sklepu, w tym oczywiście monety)

- PayPal (tylko w EUR, prowizję PayPal ponosi sprzedający coinsy)

 

Ile trwa sprzedaż coins?

 

Dokładny czas realizacji zależy od ilości otrzymanych przez nas kont. Dane do konta sprawdzamy z reguły w ciągu kilku godzin (maksymalnie w 24h), a opróżnienie konta z coinsów następuje zgodnie z czasem podanym w akapicie niżej.  Dokładny termin jest zależny od warunków na rynku i popytu, a przede wszystkim aktualnej kolejki. Stan kolejki można sprawdzić w panelu "Moje konto", lub podając swoje ID zlecenia na stronie głównej w funkcji "Sprawdź status swojego zamówienia lub zlecenia". Jeżeli nie chce się czekać określoną ilość czasu, można anulować zamówienie. Dopóki konto ma status "Przyjęte do realizacji, oczekuje w kolejce", można w pełni korzystać z trybu FUT na koncie. Kiedy zlecenie ma status "W trakcie realizacji", na konto nie można się logować. Jeżeli ktoś jest zalogowany na koncie, gdy chcemy zacząć pobierać z niego coinsy, zlecenie jest przesuwane dalej w kolejce. Nawet gdy pobieramy coinsy z konta, można używać gry we wszystkich innych trybach, poza FUT. Prosimy zostawić nam jak najwięcej wolnych miejsc na liście transferowej na koncie.

 

Poniżej można znaleźć aktualne czasy zlecenia w przypadku, gdy złoży się je teraz. Aktualizowane są one dynamicznie. Podane czasy są prognozowane, więc mogą one ulec zmianie w trakcie oczekiwania w kolejce. Kolejka zależy głównie od ilości kont, jaką dostajemy. Coinsy są przenoszone bezpośrednio do zamówień, które otrzymujemy, więc ilość zamówień determinuje tempo opróżniania konta. Nigdy nie opróżniamy konta "jak najszybciej", tylko robimy to w ten sposób, aby zachować jak największe prawdopodobieństwo pozostawienia konta bez bana po transakcji. W około 95% przypadków nam się to udaje. 

 

Prosimy pamiętać, że z konta można swobodnie korzystać przez większość czasu, gdy oczekuje ono w kolejce. Nie można go używać tylko wtedy, gdy ma status "w trakcie realizacji" - co dla większości zleceń nie trwa dłużej, niż kilkanaście godzin.

Prognozowany czas realizacji zgłoszenia, w przypadku złożenia zlecenia teraz:

Platforma PC:  3 - 5 Dni

Platforma PS4:  1 - 2 Dni

Platforma XBOX ONE:  3 - 5 Dni

WYBIERZ PLATFORMĘ Wpisz ilość, którą posiadasz
(ilość możesz zmienić w kolejnym kroku)
Informacja o cenie
K
Otrzymasz: 0,00

Od 200K do 30000K: 12 zł za 100K

K
Otrzymasz: 0,00

Od 200K do 30000K: 17 zł za 100K

K
Otrzymasz: 0,00

Od 200K do 30000K: 16 zł za 100K

 

Losowych 10 opinii wystawionych przez naszych Klientów
a**4@gmail.com | C_OFLCFH | Sprzedano: 335K | PC | 2020-10-13 12:46:22
Opinia: Pozytywna
Treść: Trochę trzeba poczekać, ale obsługa porządna.
d**2@gmail.com | C_GIDUTL | Sprzedano: 3012K | XBOX ONE | 2020-08-23 08:06:29
Opinia: Pozytywna
Treść: Super
K**4@onet.eu | C_F26L81 | Sprzedano: 6900K | PS4 | 2020-11-08 12:27:07
Opinia: Pozytywna
Treść: Wszystko ok
w**5@gmail.com | C_I8R1ZW | Sprzedano: 1800K | PS4 | 2020-11-18 07:10:25
Opinia: Pozytywna
Treść: Wszystko w porządku. Polecam
k**n@wp.pl | C_2YIVBB | Sprzedano: 452K | PS4 | 2020-10-23 22:51:45
Opinia: Pozytywna
Treść: Wszystko szybko i sprawnie. Polecam!
B**k@gmail.com | C_KNFNAK | Sprzedano: 682K | PS4 | 2020-10-15 08:00:51
Opinia: Pozytywna
Treść: 10/10
m**h@interia.pl | C_HXKZJV | Sprzedano: 967K | XBOX ONE | 2020-11-25 09:16:36
Opinia: Pozytywna
Treść: Super kontakt z supportem, wszystko super... oprócz czasu wykonania :/
t**e@icloud.com | C_RML4CL | Sprzedano: 1535K | PS4 | 2020-11-03 10:13:10
Opinia: Pozytywna
Treść: Wszystko przebiegło sprawnie, pieniądze trafiły na konto. Polecam.
o**k@o2.pl | C_9YLCQS | Sprzedano: 203K | PS4 | 2020-11-09 19:44:27
Opinia: Negatywna
Czy usługa została wykonana zgodnie z regulaminem sprzedaży coins?: tak
Treść: Coinsy opróznione szybko jak zwykle - pieniadze również szybko na koncie. Niestety na jednym z kont nałożony został ban na rynek WebAPP - wszystkie pozostałe konta z konsoli również zostały zbanowane. Nigdy nie miałem problemu od strony supercoinsów - teraz niestety trafił się ten pierwszy i dość cięzki przypadek :/

Komentarz SuperCoinsy.pl: Po wyjaśnieniu sytuacji z klientem okazało się, że powodem bana było nie transferowanie coins, a "użycie zmodyfikowanego oprogramowania na koncie". My takiego oprogramowania nie używamy, wątpimy zatem by ban się pojawił z naszej winy. Tym bardziej, że konto opróżniliśmy dokładnie takim samym sposobem, jak setki innych (i to bana nie przyniosło).
j**4@wp.pl | C_IREGEX | Sprzedano: 316K | PS4 | 2020-10-10 08:08:00
Opinia: Pozytywna
Treść: Jak zawsze wzorowo.
Aby informować Państwa o przebiegu transakcji, wysyłamy mailowo powiadomienia o statusie transakcji. Są to:

 

"Przyjęte do realizacji, oczekuje w kolejce" - gdy dane do konta są prawidłowe, a konto oczekuje na rozpoczęcie przenoszenia z niego coins. Taki status zależy wyłącznie od tego ile dostajemy zleceń sprzedaży i popytu na coinsy. Przewidywany czas realizacji zawsze można sprawdzić w zakładce 'Moje konto' -> 'Twoje zlecenia sprzedaży coins', lub na stronie głównej używajac funkcji "Sprawdź status swojego zlecenia". Gdy zlecenie ma taki status, można logować się i grać w tryb FUT. Jeżeli jednak będziemy chcieli zacząć korzystać z konta, i będzie ktoś zalogowany, to opóźni to realizację zamówienia. Jeżeli podczas tego statusu umieszczą Państwo jakiekolwiek karty na liście transferowej, bardzo prosimy nas o tym poinformować. 

 

"W trakcie realizacji" - oznacza to, że zamówienie jest w trakcie realizacji. Średnio trwa to kilka godzin, maksymalnie do 48h. Wszystko zależy od ilości monet na koncie i popytu na coinsy. Jeżeli konto ma dużą ilość coins, może potrwać to kilka dni. Gdy zamówienie ma taki status, prosimy nie logować się na konto i nie zmieniać ilości monet na koncie. Można korzystać z FIFY z trybów wszystkich innych, niż FUT.

 

"Zrealizowane, oczekuje na zapłatę" - oznacza to, że można zalogować się już na konto, a płatność zostanie nadana w max 48h (z reguły 24h). W przypadku ukończenia zlecenia w weekend (od piątku do niedzieli), płatności nadawane są masowo w niedzielę. Płatności realizowane są masowo, przynajmniej 3 razy w ciągu tygodnia.

 

"Zapłacone" - płatność została nadana. Jeżeli została wybrana płatność przelewem bankowym, trafi na konto w ciągu 2 dni roboczych.

 

UWAGA: Zastrzegamy sobie możliwość pobrania do 40K coins mniej, niż zostało to zadeklarowane w zleceniu. Kwotę tą odliczamy wtedy od wartości zlecenia i wysyłamy e-maila z potwierdzeniem nowej wielkości zamówienia. Dzięki tej zmianie średni czas realizacji zlecenia ulegnie skróceniu. 

 

Dlaczego warto nam zaufać? Dlaczego lepiej zlecić sprzedaż swoich coins nam, a nie próbować to robić samemu?

 

Jesteśmy zaufanym partnerem, skupiliśmy już coins od bardzo wielu klientów w ciągu kilku lat, na przestrzeni kilku wersji FIFY. To, co nas wyróżnia, to jawne przedstawienie warunków przed transakcją i ich dotrzymanie po zakończonej transakcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w takim biznesie zaufanie jest sprawą podstawową i wszystko robimy rzetelnie i uczciwie. 

Z dużą skutecznością jesteśmy w stanie przewidzieć jakie działanie na koncie powoduje bana i robimy wszystko, aby zbanowania konta zapobiec. Do tej pory, największe zlecenie w FIFIE 21 jakie zrealizowaliśmy było na 24 mln coinsów i udało nam się je zakończyć bez bana po transakcji.

deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia