Skup kont
Jeśli chcesz sprzedać swoje konto UT 25 z odblokowanym rynkiem transferowym w WebApp/Companion na platformie Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PS4, PS5 lub PC (EA App), to trafiłeś we właściwe miejsce!
POPRZEDNIA AKTUALIZACJA STAWEK MIAŁA MIEJSCE 13.11.2024
- Konto UT 25 Xbox One / Xbox Series S|X / PS4 / PS5 - 60 zł*, 110 zł**, 140 zł***
- Konto UT 25 PC (wyłącznie platforma EA App) - 70 zł*, 140 zł**, 170 zł***
Od 20 listopada nie trzeba już wysyłać filmu z dowodem na to, że konto zostało aktywowane w grze na konsoli
* Jeśli konto było aktywowane na konsoli / w grze FC 25, posiada min. 15k zarobków meczowych
** Jeśli konto było aktywowane na konsoli / w grze FC 25, posiada min. 40k zarobków meczowych i min. 20 meczów wygranych w UT Champions
*** Jeśli konto było aktywowane na konsoli / w grze FC 25, posiada min. 100k zarobków meczowych i min. 40 meczów wygranych w UT Champions
WAŻNE: Powyższe stawki są określone z góry i nie dopłacamy za żadną dodatkową zawartość na koncie.
- Przelew bankowy (w PLN lub EUR; brak jakichkolwiek prowizji. Tylko dla Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii)
- Punkty SCP o wartości 10% większej niż kwota za konto (można je wykorzystać na dowolny produkt z naszego sklepu, w tym oczywiście coinsy)
- Bitcoin
- USDT TRC20
1. Twoje konto musi dotyczyć Ultimate Team 25 (nie skupujemy kont z poprzednich edycji np. FC 24) i jednej z podanych platform tj. Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PS4, PS5 lub PC (pamiętaj, że w przypadku PC musisz posiadać pełną wersję EA FC 24, która została zakupiona na platformę EA App - nie może to być wersja gry na Steam, Epic Games, oraz w ramach abonamentu EA Play).
2. Twoje konto musi mieć aktywny rynek transferowy w aplikacjach WebApp/Companion (przykład nr 1). Jeśli masz aktywny rynek transferowy tylko w grze, to będziesz go musiał jeszcze odblokować w WebApp (więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: „Jak uzyskać dostęp do rynku transferowego”).
3. Twoje konto musi mieć przynajmniej 15K zarobku meczowego (w tym rozegrany minimum 1 pełny mecz w Division Rivals lub Squad Battles; nie dotyczy kont bez aktywowanej gry).
4. Na Twoim koncie musi się znajdować minimum 400 coins. Jeśli posiadasz minimum 300K coins, to w pierwszej kolejności przejdź na stronę skupu FC 25 Coins: supercoinsy.pl/skup-coins-fifa i zleć sprzedaż monet. Dopiero po zakończonej realizacji swojego zlecenia sprzedaży, będziesz mógł zlecić sprzedaż swojego konta.
5. Twoje konto EA nie może mieć możliwości przełączenia platformy/klubu w WebApp (przykład nr 2), bo takich kont nie skupujemy. Dlatego na koncie EA może mieć przypisane maksymalnie jedno konto PSN/XBL (nie może mieć również podpiętego konta z PC).
6. Twoje konto nie może posiadać jakiegokolwiek ostrzeżenia od EA, ani nie mogło być używane w zewnętrznym oprogramowaniu typu autobuyer.
1. Dostęp do konta EA/WebApp.
Czyli aktualny e-mail i hasło do Twojego konta EA, za pomocą których logujesz się tutaj: ea.com/fifa/ultimate-team/web-app i 6 kodów zapasowych EA (instrukcję o tym jak wygenerować kody znajdziesz tutaj: supercoinsy.pl/artykul/jakie-dane-do-konta-trzeba-podac-przy-doladowaniu-konta
2. Dostęp do konta Xbox/PlayStation, które jest powiązane z EA (dotyczy tylko kont UT 24 na konsoli).
Czyli aktualny e-mail i hasło do konta PlayStation, za pomocą których logujesz się tutaj: my.account.sony.com/central/signin
LUB
aktualny e-mail i hasło do konta Xbox, za pomocą których logujesz się tutaj: login.live.com/login (dla kont Xbox należy również pamiętać o ustawieniu weryfikacji mailowej).
Jeżeli mail do konsoli jest inny niż do EA, to zalecamy zmianę, aby podany e-mail był taki sam do obydwu kont.
3. Dostęp do poczty, która jest przypisana do konta EA i Xbox/PlayStation (w przypadku PC chodzi tylko o pocztę, która jest przypisana do konta EA/EA App). Jeśli masz aktualnie ustawiony swój prywatny e-mail, którego nie chcesz oddać, TO STWÓRZ NOWĄ POCZTĘ i przypisz ją do konta EA i konta konsolowego (jeśli mowa jest o PS lub XB).
Przy tym pamiętaj, że EA wprowadziło 30-dniowy limit dla aktualizacji adresu e-mail. Oznacza to, że po każdej udanej zmianie adresu e-mail na koncie EA nastąpi 30-dniowy okres karencji, zanim będzie można dokonać kolejnej zmiany.
Dlatego ważne jest, aby dokonać jednej aktualizacji przed złożeniem zlecenia na REKOMENDOWANĄ PRZEZ NAS POCZTĘ, a są to: @wp.pl, @o2.pl i @interia.pl tylko dla PC i Xbox (nie przyjmujemy kont z interią ustawioną na kontach PlayStation). Inne adresy typu @gmail.com, @mail.com, @yahoo.com, @proton.com, @icloud.com, @onet.pl i inne nie są przyjmowane z uwagi na różnego rodzaju kwestie techniczne jakie odnotowaliśmy w przeszłości.
Dodatkowo w formularzu poniżej musisz podać resztę danych tj. e-mail kontaktowy i metodę płatności (w przypadku przelewu bankowego wymagane jest podanie imienia i nazwiska, pełnego adresu i 26. cyfrowego numeru konta dla odbiorcy przelewu). Jeśli chcesz, to możesz też uzupełnić rubrykę “Dodatkowe uwagi”.
Jeśli masz zamiar sprzedać więcej niż 1 konto z odblokowanym rynkiem w UT i nie wiesz, jak to zrobić, to zapoznaj się z osobnym artykułem na ten temat tutaj: JAK SPRZEDAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNO KONTO UT Z KONSOLI?
Jeśli posiadasz więcej niż 3 konta na sprzedaż, to pamiętaj, że możesz sprzedać maksymalnie 3 konta tygodniowo. Nie składaj większej ilości zleceń, bo przełoży się to na opóźnienia w weryfikacji i nadaniu płatności przez nas.
Sprawdzenie konta nastąpi po upływie minimum 24h od momentu jego wysłania. Cały proces weryfikacji może zająć maksymalnie do 72h.
O postępach realizacji Twojego zlecenia sprzedaży konta będziemy informować mailowo na podany przez Ciebie e-mail kontaktowy.
Płatność zostanie nadana w ciągu 3 dni od momentu przyjęcia Twojego konta przez nas.
WAŻNE: Zawsze sprawdź dwa albo nawet trzy razy poprawność danych logowania do konta, które sprzedajesz. W innym wypadku opóźnisz cały proces i to kiedy otrzymasz zapłatę za konto.