Skup kont

Jeśli chcesz sprzedać swoje konto UT 26 z odblokowanym rynkiem transferowym w WebApp/Companion na platformie Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PS4, PS5 lub PC (EA App), to trafiłeś we właściwe miejsce!

Skup kont do FC 25 został zakończony. Zapraszamy ponownie w FC 26 — wracamy wraz ze startem WebAppa!

  • Konto UT 26 Xbox One / Xbox Series S|X / PS4 / PS5 -
  • Konto UT 26 PC (wyłącznie platforma EA App)

* Jeśli konto było aktywowane na konsoli / w grze FC 26, posiada min. 15k zarobków meczowych

** Jeśli konto było aktywowane na konsoli / w grze FC 26, posiada min. 40k zarobków meczowych i min. 20 meczów wygranych w UT Champions

*** Jeśli konto było aktywowane na konsoli / w grze FC 26, posiada min. 100k zarobków meczowych i min. 40 meczów wygranych w UT Champions

WAŻNE: Powyższe stawki są określone z góry i nie dopłacamy za żadną dodatkową zawartość na koncie.

 

  • Przelew bankowy (w PLN lub EUR; brak jakichkolwiek prowizji. Tylko dla Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii)
  • Punkty SCP o wartości 10% większej niż kwota za konto (można je wykorzystać na dowolny produkt z naszego sklepu, w tym oczywiście coinsy)
  • Bitcoin
  • USDT TRC20
 

1. Twoje konto musi dotyczyć Ultimate Team 26 (nie skupujemy kont z poprzednich edycji np. FC 25) i jednej z podanych platform tj. Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PS4, PS5 lub PC (pamiętaj, że w przypadku PC musisz posiadać pełną wersję EA FC 24, która została zakupiona na platformę EA App - nie może to być wersja gry na Steam, Epic Games, oraz w ramach abonamentu EA Play).

2. Twoje konto musi mieć aktywny rynek transferowy w aplikacjach WebApp/Companion (przykład nr 1). Jeśli masz aktywny rynek transferowy tylko w grze, to będziesz go musiał jeszcze odblokować w WebApp (więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: „Jak uzyskać dostęp do rynku transferowego”).

3. Twoje konto musi mieć przynajmniej 15K zarobku meczowego (w tym rozegrany minimum 1 pełny mecz w Division Rivals lub Squad Battles; nie dotyczy kont bez aktywowanej gry).

4. Na Twoim koncie musi się znajdować minimum 400 coins. Jeśli posiadasz minimum 300K coins, to w pierwszej kolejności przejdź na stronę skupu FC 26 Coins: supercoinsy.pl/skup-coins-fifa i zleć sprzedaż monet. Dopiero po zakończonej realizacji swojego zlecenia sprzedaży, będziesz mógł zlecić sprzedaż swojego konta.

5. Twoje konto EA nie może mieć możliwości przełączenia platformy/klubu w WebApp (przykład nr 2), bo takich kont nie skupujemy. Dlatego na koncie EA może mieć przypisane maksymalnie jedno konto PSN/XBL (nie może mieć również podpiętego konta z PC).

6. Twoje konto nie może posiadać jakiegokolwiek ostrzeżenia od EA, ani nie mogło być używane w zewnętrznym oprogramowaniu typu autobuyer.

 

1. Dostęp do konta EA/WebApp.

Czyli aktualny e-mail i hasło do Twojego konta EA, za pomocą których logujesz się tutaj: ea.com/fifa/ultimate-team/web-app i 6 kodów zapasowych EA (instrukcję o tym jak wygenerować kody znajdziesz tutaj: supercoinsy.pl/artykul/jakie-dane-do-konta-trzeba-podac-przy-doladowaniu-konta 

 

2. Dostęp do konta Xbox/PlayStation, które jest powiązane z EA (dotyczy tylko kont UT 24 na konsoli).

Czyli aktualny e-mail i hasło do konta PlayStation, za pomocą których logujesz się tutaj: my.account.sony.com/central/signin

LUB

aktualny e-mail i hasło do konta Xbox, za pomocą których logujesz się tutaj: login.live.com/login (dla kont Xbox należy również pamiętać o ustawieniu weryfikacji mailowej). 

Jeżeli mail do konsoli  jest inny niż do EA, to zalecamy zmianę, aby podany e-mail był taki sam do obydwu kont.

 

3. Dostęp do poczty, która jest przypisana do konta EA i Xbox/PlayStation (w przypadku PC chodzi tylko o pocztę, która jest przypisana do konta EA/EA App). Jeśli masz aktualnie ustawiony swój prywatny e-mail, którego nie chcesz oddać, TO STWÓRZ NOWĄ POCZTĘ i przypisz ją do konta EA i konta konsolowego (jeśli mowa jest o PS lub XB). 

Przy tym pamiętaj, że EA wprowadziło 30-dniowy limit dla aktualizacji adresu e-mail. Oznacza to, że po każdej udanej zmianie adresu e-mail na koncie EA nastąpi 30-dniowy okres karencji, zanim będzie można dokonać kolejnej zmiany. 
Dlatego ważne jest, aby dokonać jednej aktualizacji przed złożeniem zlecenia na REKOMENDOWANĄ PRZEZ NAS POCZTĘ, a są to: @wp.pl, @o2.pl i @interia.pl tylko dla PC i Xbox (nie przyjmujemy kont z interią ustawioną na kontach PlayStation). 
Inne adresy typu @gmail.com, @mail.com, @yahoo.com, @proton.com, @icloud.com, @onet.pl i inne nie są przyjmowane z uwagi na różnego rodzaju kwestie techniczne jakie odnotowaliśmy w przeszłości.

 

Dodatkowo w formularzu poniżej musisz podać resztę danych tj. e-mail kontaktowy i metodę płatności (w przypadku przelewu bankowego wymagane jest podanie imienia i nazwiska, pełnego adresu i 26. cyfrowego numeru konta dla odbiorcy przelewu). Jeśli chcesz, to możesz też uzupełnić rubrykę “Dodatkowe uwagi”.

 

Jeśli masz zamiar sprzedać więcej niż 1 konto z odblokowanym rynkiem w UT i nie wiesz, jak to zrobić, to zapoznaj się z osobnym artykułem na ten temat tutaj: JAK SPRZEDAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNO KONTO UT Z KONSOLI?

Jeśli posiadasz więcej niż 3 konta na sprzedaż, to pamiętaj, że możesz sprzedać maksymalnie 3 konta tygodniowo. Nie składaj większej ilości zleceń, bo przełoży się to na opóźnienia w weryfikacji i nadaniu płatności przez nas.

 

Sprawdzenie konta nastąpi po upływie minimum 24h od momentu jego wysłania. Cały proces weryfikacji może zająć maksymalnie do 72h. 

O postępach realizacji Twojego zlecenia sprzedaży konta będziemy informować mailowo na podany przez Ciebie e-mail kontaktowy.

Płatność zostanie nadana w ciągu 3 dni od momentu przyjęcia Twojego konta przez nas. 

 

WAŻNE: Zawsze sprawdź dwa albo nawet trzy razy poprawność danych logowania do konta, które sprzedajesz. W innym wypadku opóźnisz cały proces i to kiedy otrzymasz zapłatę za konto.

0 PLN


Pola oznaczone * są obowiązkowe i należy je wypełnić.



deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia