Jakie dane do konta trzeba podać przy doładowaniu konta?
W celu ZAKUPU bądź SPRZEDAŻY FUT COINS w naszym serwisie prosimy o podanie aktualnych DANYCH LOGOWANIA do aplikacji WebApp/Companion.
*Przy tym nie należy się obawiać, że podane dane ulegną zmianie, ponieważ nie prosimy o hasło do poczty i nie będziemy mieć takiej możliwości.
POPRAWNE DANE LOGOWANIA TO:
1. AKTUALNY E-MAIL DO WEBAPP
2. AKTUALNE HASŁO DO WEBAPP
3. 6 KODÓW ZAPASOWYCH EA (nie mogą być użyte)
JAK ZNALEŹĆ E-MAIL I HASŁO DO WEBAPP?
Przed złożeniem zamówienia lub zlecenia upewnij się, że znasz aktualny e-mail i hasło do WebApp. W tym celu spróbuj zalogować się pod tym linkiem tutaj: FUT WEB APP - EA SPORTS OFFICIAL SITE
Co, jeśli nie pamiętasz danych? Próbujesz zalogować się, ale mimo to pojawia się komunikat z błędem np. “Twoje dane logowania są nieprawidłowe lub wygasły. Spróbuj ponownie lub zmień swoje hasło”. Mamy dla Ciebie 2 rozwiązania:
a) Zresetuj swoje hasło
W tym celu kliknij opcję “Nie pamiętasz hasła?” lub przejdź po prostu pod ten link tutaj i postępuj zgodnie z treścią podaną na stronie: ZMIEŃ HASŁO
b) Sprawdź swój e-mail w grze
W tym celu z perspektywy menu głównego FIFY przejdź kolejno w "Konfiguracja" > "Ustawienia sieciowe" > "Konto EA" i tam będzie się znajdować e-mail, jaki jest aktualnie przypisany do danego konta EA.
JAK ZNALEŹĆ/WYGENEROWAĆ 6 KODÓW ZAPASOWYCH?
1. Zaloguj się na swoje konto EA pod tym linkiem tutaj: PORTAL KLIENTA
2. Przejdź w zakładkę “Bezpieczeństwo” i kliknij opcję “Widok”, tak jak widać na poniższym obrazku. Następnie wpisz 6-cyfrowy kod EA, który właśnie otrzymałeś na swoją pocztę.
3. Zaznacz i skopiuj podane kody. Jeśli któreś z nich są wyszarzone, to kliknij opcję “Wygeneruj nowe kody” i dopiero wtedy skopiuj kody zapasowe EA i wklej je do formularza zamówienia/zlecenia na naszej stronie.
*Pamiętaj, że musisz mieć włączoną weryfikację logowania na swoim koncie EA, aby opcja “Widok” była widoczna. Jeśli masz wyłączoną weryfikację, to poprzednio wygenerowane kody nie będą działać i będziesz ją musiał włączyć ponownie, żeby móc wygenerować nowe/działające kody zapasowe.
Nie otrzymujesz kodów do weryfikacji logowania? Upewnij się, że:
- Twoja skrzynka odbiorcza nie jest pełna
- Wiadomość od EA nie znajduje się w folderze ze spamem
- Ty lub Twój dostawca poczty nie zablokował wiadomości od EA
Jeśli mimo to problem nie ustąpi, to przejdź pod ten link tutaj i poproś deweloperów gry o pomoc: SKONTAKTUJ SIĘ Z EA
CO ZROBIĆ, ABY NIE OPÓŹNIĆ REALIZACJI?
- Przy sprawdzaniu swoich danych EA przejdź przez cały proces logowania, aż do momentu wczytania swojego klubu w WebApp/Companion — w ten sposób zmniejszysz szanse na pomylenie klubu lub platformy, szczególnie jeśli posiadasz więcej niż 1 klub.
- Zadbaj, aby mieć aktywny rynek transferowy w WebApp i minimalną ilość coins. Obydwa te wymagania dotyczą zarówno kupna, jak i sprzedaży FIFA Coins — jeśli masz wątpliwości, to odwiedź nasz LiveChat i dopytaj.
- Nie wystawiaj kart na licytację i nie zostawiaj nieprzypisanych kart w klubie przed kupnem lub sprzedażą coinsów u nas.
- Wyloguj się z FUT w poprawny sposób. Jeśli logowałeś się bezpośrednio do UT w FIFIE tuż przed złożeniem zamówienia/zlecenia, to wyjdź z FUT do menu głównego gry i dopiero wtedy wyłącz grę lub konsolę/PC — w innym wypadku serwery EA nie wylogują Cię od razu, a my nie będziemy mogli przystąpić do realizacji, zanim nie wylogujesz się z gry w opisany sposób :(
- Nie loguj się do FUT w grze ani WebApp/Companion po rozpoczęciu realizacji przez nas. Kiedy zakończymy realizację, prześlemy automatyczną wiadomość na maila ze zmianą statusu na: „Zrealizowane”.