Jakie dane do konta trzeba podać przy doładowaniu konta?

Tych danych potrzebujemy do zarówno doładowania konta, jak i przy sprzedaży nam coins. Prosimy zwrócić uwagę na to, że nie prosimy o hasło e-mail, przez co nie możemy zmienić Państwu żadnych danych do konta.

 

Instrukcja:


Dane niezbędne do doładowania konta to: 

 

  • e-mail WebApp/Origin, użyty do logowania się na tej stronie;
  • hasło WebApp/Origin, użyte do logowania się na tej stronie;
  • 6 Back Up Origin Codes (poniżej instrukcja, jak je uzyskać)

Backup codes

 

       Aby uzyskać 6 Back Up Origin Codes (w j. polskim są to Kody zapasowe), należy zalogować się na tej stronie. Następnie należy wejść w zakładkę 'Security' (Bezpieczeństwo) i przy Back Up Codes nacisnać 'View' (Widok), tak jak na poniższym obrazku (aby można było wyświetlić kody, weryfikacja logowania musi być włączona - tak jak na obrazku): 

 

Original untitled 1

 

Po naciśnięciu "View" (Widok) pokaże się do wpisania 6-cyfrowy kod EA, który został wysłany na maila. Prosimy sprawdzić maila i wpisać kod. Po zatwierdzeniu wyskoczy '6 Origin Back Up Codes', wygladających tak jak na poniższym obrazku: 

 

 

 

Prosimy je wszystkie skopiować i wkleić nam przy zamówieniu.

Jeżeli nie wiedzą Państwo jaki jest e-mail do Państwa konta, można sprawdzić to w grze wchodząc w "Konfiguracja" -> "Ustawienia sieciowe" -> "Konto EA" i tam jest podane jaki e-mail jest przypisany do Państwa konta.

 

deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia