Jakie dane do konta trzeba podać przy doładowaniu konta?

Aby skorzystać z naszych usług i kupić lub sprzedać UT COINS, prosimy o udostępnienie aktualnych danych logowania do aplikacji WebApp/Companion.

Warto dodać, że nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego klubu/konta, ponieważ nigdy nie prosimy o podanie hasła do Twojej skrzynki pocztowej i tym samym nie mamy możliwości na żadne zmiany danych logowania.

DANE LOGOWANIA, O KTÓRE PROSIMY TO:

a) E-MAIL DO KONTA EA / WEBAPP

b) HASŁO DO KONTA EA / WEBAPP

c) SZEŚĆ KODÓW ZAPASOWYCH EA (muszą być nowo wygenerowane)

 

W JAKI SPOSÓB ODNALEŹĆ POPRAWNY E-MAIL I HASŁO?

Upewnij się, że posiadasz aktualny adres e-mail i hasło do WebApp przed złożeniem zamówienia/zlecenia. Możesz to zrobić, próbując zalogować się pod następującym linkiem: FC Ultimate Team Web App - EA SPORTS Official Site

Co zrobić, jeżeli nie masz dostępu lub po prostu nie pamiętasz swoich danych logowania? Kiedy otrzymasz komunikat z błędem np. "Twoje dane logowania są nieprawidłowe lub wygasły. Spróbuj ponownie lub zmień swoje hasło" - w takim wypadku masz dwie możliwości:

a) Zresetuj hasło do swojego konta EA / WebApp

Aby to zrobić, kliknij odnośnik "ZMIEŃ HASŁO" i postępuj zgodnie z tym co wyświetli się na stronie pod podanym linkiem. 

b) Sprawdź poprawność swójego adresu e-mail w EA Sports FC 

Aby znaleźć aktualny adres e-mail, który jest przypisany do Twojego konta EA i klubu w WebApp, przejdź do menu głównego w grze EA FC i wykonaj następujące kroki:

  • wejdź w opcję "Konfiguracja",
  • przejdź do "Ustawień sieciowych",
  • kliknij "Konto EA" i tam znajdziesz aktualny e-mail, który jest powiązany z Twoim kontem EA.

 

W JAKI SPOSÓB WYGENEROWAĆ SZEŚĆ KODÓW ZAPASOWYCH EA?

1. W pierwszej kolejności zaloguj się na swoje konto EA tutaj: PORTAL KLIENTA

2. Następnie przejdź w zakładkę “Bezpieczeństwo” i upewnij się, że masz włączoną weryfikację dwuetapową EA (jeżeli nie, to koniecznie ją włącz i ustaw jedną z dostępnych opcji)

3. Teraz kliknij “Widok” i wprowadź sześciocyfrowy kod weryfikacyjny, który EA wysłało właśnie na Twoją skrzynkę pocztową.

4. Po poprawnej weryfikacji wyświetli się okno z kodami zapasowymi EA. Jeżeli którykolwiek wyświetla się na szaro, a nie czarno, to kliknij “Wygeneruj nowe kody”. 

5. Skopiuj wszystkie kody i przeklej je do formularza z danymi logowania na naszej stronie. 

WAŻNE:

  • Dwuetapowa weryfikacja na koncie EA musi być włączona, aby opcja “Widok” była widoczna. Jeżeli weryfikacja jest wyłączona, to koniecznie ją włącz i wygeneruj nowe kody wg. powyższej instrukcji.
  • EA nie wysłało Ci kodu weryfikacyjnego? Sprawdź, czy twoja poczta nie jest pełna lub Twój dostawca poczty lub Ty nie zablokował możliwości otrzymywania wiadomości od EA. Alternatywnie sprawdź swój folder SPAM.
  • Masz konkretny problem i nie ustępuje mimo wykonania powyższych kroków? W takim wypadku skontaktuj się z nami lub napisz do EA tutaj: help.ea.com/pl/contact-us/?product=ea-app&platform=pc

 

CZEGO NIE ROBIĆ, ŻEBY NIE OPÓŹNIĆ REALIZACJI?

- Nie podawaj danych logowania do swojego EA / WebApp bez wcześniejszego sprawdzenia. Zawsze sprawdź, czy podane logowania są aktualne i poprawne (jest to szczególnie ważne jeśli posiadasz więcej niż 1 klub, bo wtedy łatwiej o pomyłkę). 

- Nie składaj zamówienia lub zlecenia jeśli nie masz aktywnego rynku transferowego w WebApp / Companion, lub jeśli nie posiadasz minimalnej ilości coins. Jeżeli masz wątpliwości jak to sprawdzić, to odwiedź nas na czacie na żywo.

- Nie wychodź z EA FC Ultimate Team w dowolny sposób tuż przed złożeniem zamówienia bądź zlecenia. Grając w UT, zawsze należy wyjść z trybu do menu głównego gry i dopiero wtedy wyłączyć grę (w innym wypadku pojawi się nam błąd, że jesteś zalogowany). 

- Nie loguj się do Ultimate Team w grze ani do WebApp lub Companion po rozpoczęciu realizacji przez nas. Kiedy zakończymy realizację, prześlemy automatyczną wiadomość na maila ze zmianą statusu na: „Zrealizowane”.

deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia