Statusy zamówień - ich działanie

Na naszej stronie wyróżniamy następujące statusy zamówień:

 

- złożone: zamówienie zostało złożone i oczekuje na opłacenie go. Można to zrobić, klikając w szczegóły zamówienia i następnie wybierając opcję “Zapłać”. 

 

- oczekujące na zaksięgowanie wpłaty: zamówienie zostało złożone i oczekuje, aż wpłata zostanie zaksięgowana w czasie zależnym od wybranej metody płatności. 

 

- błąd płatności lub płatność została odrzucona: płatność nie została wykonana pomyślnie. Prosimy wtedy spróbować zapłacić ponownie. Można to zrobić, klikając w szczegóły zamówienia i następnie wybierając opcję “Zapłać”. Alternatywnie prosimy złożyć zamówienie jeszcze raz i wybrać inną metodę płatności. 

 

- opłacone, oczekuje na realizację: zamówienie zostało poprawnie złożone i opłacone. Informację o przewidywanym czasie dostawy można znaleźć w poprzednim mailu o tytule „Nowe zamówienie”. Prognozowany czas realizacji można również sprawdzić na stronie głównej supercoinsy.pl używając opcji: "Sprawdź status swojego zamówienia".

 

- brak dostępu do konta, klient jest zalogowany na koncie: w takim wypadku prosimy wylogować się ze swojego konta i poinformować nas w wiadomości do zamówienia, gdy to już nastąpi. Z UT w grze należy wyjść do menu głównego gry i dopiero wtedy można wyłączyć urządzenie/ grę — inaczej serwery EA wylogują użytkownika dopiero po 30 minutach i trzeba będzie powtórzyć akcję.

 

- nieprawidłowe kody zabezpieczające: podane kody zapasowe EA są nieprawidłowe. W takim wypadku prosimy o wygenerowanie ich jeszcze raz i podanie w wiadomości do zamówienia. Instrukcja o tym jak należy wygenerować kody, znajduje się tutaj: https://supercoinsy.pl/artykul/jakie-dane-do-konta-trzeba-podac-przy-doladowaniu-konta 

 

- brak minimalnej ilości coins: na koncie UT nie ma minimalnej wymaganej ilości monet, abyśmy mogli rozpocząć realizację zamówienia. Minimalna ilość coins to aktualnie 10 000 (na wszystkich platformach). W takim wypadku prosimy o wiadomość do zamówienia, gdy liczba coinsów zostanie uzupełniona. 

 

- nieprzypisane karty: na koncie widnieją nieprzypisane karty. Prosimy poinformować nas w wiadomości do zamówienia po ich przyporządkowaniu.

 

- za mało miejsc na liście transferowej: na liście transferowej nie ma wystarczającej ilości wolnych miejsc. W takim wypadku prosimy o informację w wiadomości do zamówienia, gdy na koncie będzie dostępnych przynajmniej 5 wolnych miejsc na liście transferowej.

 

- zablokowany rynek transferowy: na podanym koncie rynek transferowy w Webapp jest nieaktywny. W takim wypadku prosimy odblokować rynek transferowy w aplikacji WebApp poprzez rozgrywanie meczów w UT i poinformować nas w wiadomości do zamówienia kiedy rynek zostanie już odblokowany. Na pojedynczych kontach rynek generalnie odblokowuje się po kilku dniach aktywnego użytkowania UT i nie powinno trwać to dłużej niż tydzień.

 

- nieprawidłowe dane konta: podane dane (login i/lub hasło) do konta WebApp są nieprawidłowe i w takim wypadku prosimy o podanie prawidłowych w wiadomości do zamówienia. Dane do konta są prawidłowe w momencie, gdy można nimi zalogować się pod tym linkiem tutaj: https://www.ea.com/fifa/ultimate-team/web-app/

 

- nieprawidłowe konto/ brak klubu UT: na podanym koncie nie ma klubu UT. Aby móc znaleźć prawidłowe konto, prosimy zalogować się pod tym linkiem tutaj: https://www.ea.com/fifa/ultimate-team/web-app/ i sprawdzić, czy po zalogowaniu widoczne są ustawienia swojego klubu (skład, karty, etc.). Jeżeli tak, to prosimy o wiadomość do zamówienia z  danymi, na jakie się zalogowano na dane konto. 

 

- zła platforma: podane konto WebApp znajduje się na innej platformie, niż ta, na którą dokonano zakupu. W takim wypadku prosimy o informację, czy:

a) podano złe konto i chcą Państwo podać inne 

b) nastąpiła pomyłka podczas zakupu, przy wybieraniu platformy i chcą Państwo otrzymać coinsy na inną platformę

 

- niemożność zrealizowania z innych przyczyn: z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia. W takim wypadku prosimy się nie martwić, bo dokładne informacje, jaka jest tego przyczyna i co należy zrobić, prześlemy w kolejnym mailu o tytule „Nowa informacja o zamówieniu”. Oprócz informacji na temat problemu znajduje się tam opcja „Odpowiedz”. Prosimy jej użyć, aby się z nami skontaktować i odnieść się do ostatniej wiadomości od nas. 

 

- oczekuje na weryfikację: otrzymaliśmy wiadomość od Państwa odnośnie nowych informacji dotyczących zamówienia. W takim wypadku prosimy o chwilę cierpliwości, aż nasz pracownik ją zweryfikuje. W następstwie zostaną Państwo poinformowani o rezultacie weryfikacji w kolejnej wiadomości.

 

- zrealizowane częściowo: zamówienie zostało zrealizowane częściowo. O dokładnym stanie zamówienia zostaną Państwo poinformowani w następnej wiadomości o tytule „Nowa informacja o zamówieniu”. Oprócz informacji na temat problemu znajduje się tam opcja „Odpowiedz”. Prosimy jej użyć, aby się z nami skontaktować i odnieść się do ostatniej wiadomości od nas. 

 

- odrzucone lub anulowane: na Państwa prośbę, zamówienie może zostać anulowane. W takim wypadku prosimy użyć opcji „Odpowiedz”, aby się z nami skontaktować i ustalić formę zwrotu środków. 

 

- w trakcie realizacji: zamówienie jest w trakcie realizacji i w takim wypadku prosimy o cierpliwość i nielogowanie się do UT w grze, WebApp i Companion do momentu zakończenia prac. Kiedy zakończymy realizację, prześlemy automatyczną wiadomość na maila ze zmianą statusu na: „Zrealizowane”. 

 

- zrealizowane lub dostarczono: zamówienie zostało zrealizowane. Jeżeli mają Państwo jakieś  uwagi odnośnie zamówienia, najlepiej jest je przesłać przez funkcję "wiadomość do zamówienia".

deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia