JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z EA W SPRAWIE EA FC 24?

Nie od dziś wiemy, że firma EA Sports nie cieszy się najlepszą sławą. Kanadyjczycy mieli swoje lepsze i gorsze momenty, jednak w ostatnich latach więcej było tych gorszych… Nie zmienia to faktu, że jako gracz FIFY trudno się oprzeć pokusie gry co roku i dlatego musisz pamiętać, że w czasie trwania cyklu EA FC 24 mogą pojawić się przypadki kiedy kontakt z EA będzie konieczny i nic innego tego nie zastąpi. 

Jakie to przypadki? Czy kontakt z EA jest rzeczywiście taki straszny jak głoszą plotki? Co po kolei zrobić kiedy już zajdzie potrzeba kontaktu? Na wszystkie podobne pytania znajdziesz odpowiedzi poniżej.

 

KIEDY NALEŻY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z POMOCĄ EA?

Powiedzmy to od razu — EA FC 24 nie będzie odosobnioną grą, która nie będzie zawierać błędów — tak było, jest i będzie, to jest nieuchronne. W ciągu roku (licząc od premiery) mogą pojawić się kwestie techniczne, merytoryczne, albo indywidualne związane z Twoim kontem EA.

Dlatego pamiętaj, że kupując EA FC 24, stajesz się klientem i uzyskujesz pełne prawo do pomocy ze strony działu wsparcia EA. Ten dział funkcjonuje pomiędzy Tobą a zespołem deweloperów EA FC 24, więc ma wszelkie potrzebne narzędzia do udzielenia Ci pomocy. Ich obowiązkiem jest odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące gry i wyjaśnić Ci, co powinieneś zrobić w celu rozwiązania swojego problemu. 

W jakich sytuacjach nie powinieneś się wahać i od razu skontaktować z EA Sports? Oto 7 najczęstszych scenariuszy:

1. Jeśli masz problem z załadowaniem gry lub zalogowaniem się do swojego konta EA.

2. Jeśli zakupiłeś FIFA Points, ale balans pozostał taki sam jak przed zakupem.

3. Jeśli karty, przedmioty lub jakakolwiek inna zawartość z gry zniknęła.

4. Jeśli karty/przedmioty itd. utknęły w Twoim klubie, na liście transferowej, liście obserwowanych lub w innym miejscu.

5. Jeśli wystąpił problem związany z niemożnością gry lub kwalifikacji w danym trybie np. FUT Champions. 

6. Jeśli masz jakikolwiek problem rozliczeniowy lub inny związany z zarządzaniem konta EA. 

7. Jeśli aktywacja dostępu do rynku transferowego trwa dłużej niż podają to sami elektronicy, lub jeśli otrzymałeś jakąkolwiek formę kary ze strony EA i chcesz złożyć apelację.

Przy tym pamiętaj, że jakiekolwiek inne kwestie nie wykluczają tego, abyś nie kontaktował się z supportem EA, jednak im mniej poważny problem, tym bardziej opieszałą pomoc możesz uzyskać. EA nie słynnie niestety z niezawodnej i błyskawicznej obsługi klienta, ale w niektórych przypadkach (np. w jednym z powyższych siedmiu scenariuszy) jest to konieczne. Podchodzenie do “problemu, który tylko EA może rozwiązać” w inny sposób niż kontakt z EA, może tylko niepotrzebnie wydłużyć czas Twoich zmagań.

   

JAKI JEST NAJLEPSZY SPOSÓB KONTAKTU Z EA?

To zależy od problemu. Sami często rekomendujemy naszym klientom formę otwarcia nowej sprawy za pomocą formularza na stronie EA, bo w ten sposób można szybko i w prosty sposób podać wszelkie potrzebne informacje, które pomogą EA zlokalizować gracza i jego problem. 

Jednak w zależności od Twojego problemu, możesz zdecydować się na inne formy kontaktu. Poniżej przedstawiamy wszystkie metody z linkami i opisami wyjaśniającymi kiedy jest najlepiej skorzystać z danej metody:

1. Otwórz nową sprawę za pomocą formularza.

Jest to pierwsza metoda kontaktu, której powinieneś użyć, gdy coś jest nie tak z Twoją grą. Ta strona zawiera samouczek wyjaśniający krok po kroku, jak otworzyć nową sprawę (dlatego postępuj zgodnie z tym co jest podane na stronie i wybierz opcje najlepiej oddające Twój aktualny problem). Jak już zgłosisz swój problem, to pamiętaj o śledzeniu statusu sprawy na swoim koncie EA. Nową sprawę dotyczącą EA FC 24 otworzysz za pomocą formularza po kliknięciu “SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

2. Znajdź temat powiązany z Twoim problemem na stronie EA Help.

Na dedykowanej stronie EA Help, znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące EA FC 24. Obejmuje ona kilka tematów, takich jak kody i promocje, prywatność danych, informacje o grze, szczegóły dotyczące konta, brakująca zawartość i zamówienia. Na stronę EA Help trafisz po kliknięciu “EA FC 24 Pomoc.

3. Napisz na temat swojego problemu na forum Answers HQ.

Jeśli na stronie EA Help nie znajdziesz odpowiedzi na problem, z którym się borykasz, to możesz sprawdzić, czy stanie się to na oficjalnym forum EA. Answers HQ jest zarządzane nie tylko przez społeczność, ale też przez menedżerów społeczności EA, którzy udzielają odpowiedzi na zadane pytania. Dlatego oprócz biernego czytania, możesz sam zadać swoje pytanie i opisać problem. Na oficjalne forum EA dotyczące EA FC 24 trafisz po kliknięciu “Answers HQ

4. Skontaktuj się telefonicznie z zespołem pomocy EA.

Jeśli nie masz nic przeciwko rozmawianiu przez telefon, to możesz po prostu zadzwonić do elektroników. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni numer i skontaktujesz się z nimi w godzinach pracy:

Numer na polską infolinię EA to: +48 223 970 840

Obsługa infolinii pracuje od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do 21:00.

5. Napisz na czacie do EA (możliwe wyłącznie w języku angielskim).

Czat w czasie rzeczywistym z obsługą klienta EA jest najpewniej jedną z najprostszych metod w celu rozwiązywania swojego problemu, ale jest dostępny wyłącznie w języku angielskim. Pamiętaj również, że czat może nie działać, jeśli nie jesteś zalogowany na swoim koncie EA. Rozmowa z agentem uruchomi się po kliknięciu “EA Czat”.

6. Napisz do EA Help na Facebooku (możliwe wyłącznie w języku angielskim).

Jeśli jesteś użytkownikiem Facebooka i nie przeszkadza Ci komunikacja w języku angielskim, to polecamy kliknąć “EA Help Facebook, po czym zostaniesz automatycznie przekierowany do strony w mediach społecznościowych. 

7. Napisz do EA Help na Twitterze (możliwe wyłącznie w języku angielskim).

Natomiast jeśli wolisz Twittera od Facebooka i nie przeszkadza Ci komunikacja w języku angielskim, to polecamy kliknąć “EA Help Twitter, po czym zostaniesz automatycznie przekierowany do strony w mediach społecznościowych. 

 

CZY ISTNIEJĄ INNE SPOSOBY KONTAKTU Z EA?

Jeśli chodzi o EA Sports, to aktualnie nie ma innych sposobów niż te wyżej wymienione. Przy tym nasza ekipa SuperCoinsów ma z tyłu głowy jakość obsługi, jaką prezentuje EA (nie jest ona wysokich lotów) i oprócz rozwiązywania zagadnień pod kątem usług i produktów na naszej stronie (np. EA FC Coins), to jesteśmy też w stanie podpowiedzieć jaką formę kontaktu powinieneś wybrać w przypadku danego problemu. Pamiętaj, że w razie podobnych wątpliwości możesz śmiało do nas napisać za pomocą jednej z poniższych metod:

-Usługa Live Chat z naszym konsultantem w czasie rzeczywistym, do której możesz przejść klikając okienko w prawym dolnym rogu na stronie supercoinsy.pl

-Komunikacja mailowa z naszymi pracownikami pod adresem: [email protected]

-Czat na Facebooku z menadżerem społeczności, który jest dostępny pod tym linkiem tutaj: pl-pl.facebook.com/SuperCoinsy/

Generalnie w przypadku pytań dot. Ultimate Team lub naszych usług/produktów, zapraszamy do kontaktu. Zawsze staramy się być na tyle otwarci jak bardzo to możliwe.

 

deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia