JAK SPRZEDAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNO KONTO UT Z KONSOLI?
Możliwość sprzedaży więcej niż jednego konta UT 25 dotyczy wyłącznie platform PlayStation 4/5 i Xbox One, Xbox Series S/X.
Pamiętaj, że w przypadku PC nie ma możliwości tworzenia wielu kont z jednej wersji gry i poniższa treść nie dotyczy tej platformy.
1. ZAŁÓŻ NOWY ADRES E-MAIL.
Rekomendujemy założyć nową pocztę na @o2.pl lub @wp.pl. Jeśli zdecydujesz się na pocztę @outlook.com, to będziesz musiał podać e-mail weryfikacyjny i przypisać go pod tym linkiem: account.live.com/proofs/manage/basic.
Nie przyjmujemy kont z adresami: @gmail.com, @mail.com, @yahoo.com, @proton i innych, gdzie nie można zmienić danych weryfikacyjnych.
Nie przyjmujemy również prywatnych adresów e-mail, do których dostępu będziesz mógł potrzebować w przyszłości.
2. ZAŁÓŻ NOWY PROFIL NA PLAYSTATION LUB XBOX.
Nowo założony adres e-mail wykorzystaj do założenia nowego profilu na swojej konsoli.
a) Aby założyć nowy profil na konsoli PS4:
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk PS, aby otworzyć menu.
- Przejdź kolejno w: Zasilanie > Przełącz użytkownika > Nowy użytkownik > Utwórz użytkownika.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby utworzyć konto w PlayStation Network.
- Podaj wymagane informacje i zweryfikuj swój adres e-mail (wiadomość weryfikacyjna zostanie wysłana na podany adres e-mail).
b) Aby założyć nowy profil na konsoli PS5:
- Przejdź do ekranu głównego i wybierz zdjęcie profilowe.
- Przejdź kolejno w: Przełącz użytkownika > Dodaj użytkownika > Rozpocznij.
- Wybierz opcję „Utwórz konto” na ekranie logowania.
- Podaj wymagane informacje i zweryfikuj swój adres e-mail (wiadomość weryfikacyjna zostanie wysłana na podany adres e-mail).
c) Aby założyć nowy profil na konsolach Xbox:
- Naciśnij przycisk Xbox, aby otworzyć menu.
- Przejdź kolejno w: Profil > System > Dodaj lub przełącz > Dodaj nowe.
- Wprowadź adres e-mail i hasło i przejdź dalej.
- Po utworzeniu konta, w przeglądarce internetowej na konsoli (lub na PC) przejdź pod ten link: account.live.com/proofs/manage/basic i ustaw e-mail główny jako e-mail weryfikacyjny do Xbox.
3. URUCHOM EA FC 25 I STWÓRZ KLUB W TRYBIE ULTIMATE TEAM.
W tym celu:
- Zaloguj się na nowo utworzonym profilu na konsoli.
- Uruchom EA FC 25.
- Przejdź do trybu Ultimate Team.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie i stwórz klub.
4. ODBLOKUJ RYNEK W WEBAPP I OSIĄGNIJ MINIMALNY ZAROBEK MECZOWY.
Graj aktywnie w UT 25 do momentu aż odblokujesz rynek transferowy w aplikacjach WebApp/Companion i uzbierasz minimum 15K zarobku meczowego (lub minimum 40K z rozegraną Ligą Weekendową jeśli zależy Ci na wyższej stawce).
Na pojedynczych kontach rynek generalnie odblokowuje się po kilku dniach aktywnego użytkowania UT i nie powinno trwać to dłużej niż tydzień. Inaczej jest w przypadku dwóch, lub więcej kont UT — wtedy ten czas się wydłuża. Jest to forma zabezpieczenia EA przed sprzedawcami kont/farmerami coins.
Więcej informacji na temat jak odblokować rynek znajdziesz tutaj: „Jak uzyskać dostęp do rynku transferowego”. Pamiętaj, że tworzenie kolejnych kont wydłuży czas, jaki będzie potrzebny na odblokowanie rynku transferowego.
5. SPEŁNIJ WYMAGANIA NASZEGO SKUPU I WYŚLIJ ZLECENIE SPRZEDAŻY.
Kiedy spełnisz już nasze wymagania dotyczące sprzedaży kont, to wypełnij formularz i wyślij zlecenie na naszej stronie skupu: supercoinsy.pl/skup-kont-webapp
Wymagania skupu kont w skrócie:
a) Konto musi dotyczyć UT 25 i jednej z podanych platform: Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PS4, PS5
b) Konto musi mieć aktywny rynek transferowy w aplikacjach WebApp/Companion.
c) Konto musi mieć przynajmniej 15K zarobku meczowego.
d) Na koncie musi się znajdować minimum 400 coins.
e) Konto EA nie może mieć możliwości przełączenia platformy/klubu w WebApp.
f) Konto nie może posiadać jakiegokolwiek ostrzeżenia od EA, ani nie mogło być używane w zewnętrznym oprogramowaniu typu autobuyer.
WAŻNE: Z jednej konsoli możesz stworzyć maksymalnie 1 klub UT 25, ponieważ taki jest limit ustanowiony przez EA. Limit obejmuje tylko obecną wersję EA FC i nie przechodzi na kolejne wersje gry. Przy tym pamiętaj, że nie odpowiadamy za wszelkie działania podjęte przez EA wskutek sprzedaży konta. Skup kont prowadzimy już od ponad 10 lat i nigdy nie zdarzyło się, aby jakikolwiek klient został za to ukarany.