PROMOCJA PRE-TOTS - FUT 22

 

 

 

 

Promocja "PRE-TOTS" jest aktywna od 17:00 26.04.2022 do 17:00 29.04.2022 i składa się z 2 elementów:

 

1. Dla jednego z kupujących coinsy mamy nagrodę w postaci karty specjalnej - Cantona 94 Prime Moments! 

 

Zwycięzca zostanie wylosowany na zasadach "Im więcej coins kupisz, tym większa szansa na wygraną" (szczegóły w regulaminie).  Zwycięzca karty zostanie wyłoniony do 5 dni od zakończenia promocji.

 

2. Dla większych zamówień na FIFA Coins przewidzieliśmy bonus w postaci darmowych monet!

 

KUP MINIMUM 500K COINS I OTRZYMAJ ZA DARMO 5% COINS WIĘCEJ!

KUP MINIMUM 1 MILION COINS I OTRZYMAJ ZA DARMO 10% COINS WIĘCEJ!

 

Coinsy muszą być zamówione w odpowiedniej ilości w jednym zamówieniu. Bonus z promocji jest liczony od podstawowej ilości kupionych coins. Oczywiście jeśli przysługuje ci bonus % za historię zakupów w sklepie, również tę premię otrzymasz. Przykładowo:

Kupującym jest osoba, która ma 5% bonus w naszym sklepie. Kupuje ona 1200k coins. Otrzyma ona łącznie:

1200K + 60K (bonus 5% za wydane środki w sklepie) + 120K (bonus 10% z promocji) = 1380K FIFA COINS

 

 

Regulamin promocji:

 

1. Promocja PRE-TOTS jest aktywna od 17:00 26.04.22 do 17:00 29.04.22.

2. Zwycięzcę w konkursie o karty ogłosimy w specjalnie przygotowanym artykule po zakończeniu konkursów.

3. Karty zawodników zostaną wylosowane wśród kupujących coins podczas promocji na zasadzie "Im więcej kupisz, tym większa szansa na wygraną"

 

Przykład:

 

a) 0-99k masz 1 los

b) 100-199k masz 2 losy

c) 200-299k masz 3 losy

d) 400-499k masz 5 losów

e) 1500-1599k masz 16 losów

 

Liczy się ŁĄCZNA liczba coins kupiona na dane konto podczas promocji. 1 osoba (jedno konto) może wygrać 1 z kart.

 

4. Nagroda zostanie przekazana w formie punktów SCP, które można zamienić na coinsy o wartości danej karty lub w postaci kodu przedpłaconego, który pozwoli odebrać odpowiednią ilość monet.

5. W konkursie biorą udział wszystkie zamówienia na coinsy złożone i opłacone od startu promocji do jej końca.

6. Organizator nie odpowiada za nieprawidłowe korzystanie z promocji.

7. Reklamacje dotyczące promocji można zgłaszać w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected] w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zakończenia promocji.

8. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od daty wpłynięcia.

9. Zastrzegamy sobie możliwośc zakończenia promocji we wcześniejszym terminie z powodów od nas niezależnych.

deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia