Dane do zamówienia
ZALETY SPOSOBU: Najbardziej komfortowa i bezpieczna opcja, nie wymaga umieszczania żadnych kart na aukcji.
- ZANIM DOKONASZ TRANSAKCJI, MUSISZ MIEĆ NA KONCIE CO NAJMNIEJ 1300 MONET.
- PAMIĘTAJ RÓWNIEŻ, ŻE TWOJE KONTO MUSI POSIADAĆ AKTYWNY RYNEK TRANSFEROWY W APLIKACJACH WEBAPP/COMPANION.
Rynek transferowy staje się dostępny dla kont, gdzie korzystano z niego aktywnie (czyli rozegrało się min. 3 mecze przez kilka dni pod rząd i w każdym z tych dni zalogowano się min. raz do WebApp/Companion). Aby sprawdzić, czy rynek jest aktywny, musisz zalogować się na tej stronie: http://www.easports.com/pl/fifa//ultimate-team/web-app/ i następnie przejść do sekcji "Transfery" i wybrać "Szukaj na rynku". Jeśli po załadowaniu strony widzisz następujący widok:
to oznacza, że rynek jest aktywny i możemy doładować monety na Twoim koncie.
Wymagane dane logowania do zrealizowania zamówienia to:
- E-mail EA/WebApp, którego używasz do logowania się na tej stronie (kliknij tutaj)
- Hasło EA/WebApp, którego używasz do logowania się na tej stronie (kliknij tutaj)
- 6 Kodów zapasowych EA (poniżej znajdziesz instrukcję, jak je wygenerować)
W celu wygenerowania 6 Kodów zapasowych EA (EA Backup Codes), należy zalogować się NA TEJ STRONIE (KLIKNIJ TUTAJ)
Następnie na swoim koncie EA należy przejść w zakładkę "Bezpieczeństwo" (Security) i przy Kody zapasowe kliknąć "Widok" (View) - tak jak widać na poniższym obrazku:
Po kliknięciu "Widok" (View) pojawi się okienko gdzie należy wpisać 6-cyfrowy kod weryfikacyjny EA, którego otrzymasz na przypisanego do konta EA maila. Po pozytywnej weryfikacji pojawi się kolejne okno, ale tym razem z 6 Kodami zapasowymi - tak jak to widać na poniższym obrazku:
W tym miejscu prosimy skopiować wszystkie nowo wygenerowane kody i wkleić je w formularzu poniżej. Jeżeli składasz zamówienie ponownie, to prosimy o powtórzenie całego procesu z wygenerowaniem kodów i podanie nowych w każdym kolejnym zamówieniu - kody są jednorazowe i przy danej realizacji mogą zostać zużyte.
BARDZO PROSIMY O PODANIE PRZYNAJMNIEJ TRZECH AKTYWNYCH/NIEWYKORZYSTANYCH KODÓW ZAPASOWYCH EA. ZAMÓWIENIA GDZIE PODANO TYLKO JEDEN KOD NIE BĘDĄ MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA. W TAKIM WYPADKU BĘDZIEMY ZMUSZENI PROSIĆ O DOSŁANIE WIĘKSZEJ ILOŚCI KODÓW, CO TYLKO PRZEŁOŻY SIĘ NA WYDŁUŻONY CZAS REALIZACJI.