Dane do zamówienia

 

ZALETY SPOSOBU: Najwygodniejszy i najbezpieczniejszy możliwy sposób, nie trzeba wystawiać żadnych kart. 

 

  • PRZED DOKONANIEM TRANSAKCJI TRZEBA MIEĆ NA KONCIE MINIMUM 1500 COINS.
  • NA KONCIE, NA KTÓRE MAMY DOŁADOWAĆ COINS NIE MOŻE BYĆ ŻADNYCH KART NIEPRZYPISANYCH (UNASSIGNED). PROSIMY JE UPRZĄTNĄĆ PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA.
  • KONTO MUSI RÓWNIEŻ POSIADAĆ AKTYWNY RYNEK TRANSFEROWY W APLIKACJI WEBAPP.

 

Rynek transferowy jest aktywny dla kont, które rozegrały już kilka meczów w ciągu kilku dni w UT. Aby sprawdzić, czy rynek jest aktywny, należy zalogować się na tej stronie: http://www.easports.com/pl/fifa/ultimate-team/web-app/ , i następnie wybrać Transfery > Szukaj na rynku. Jeżeli strona po załadowaniu wygląda tak:

to znaczy, że rynek jest aktywny i możemy przeprowadzić doładowanie konta. 

 

Dane niezbędne do doładowania konta to: 

  • e-mail WebApp, użyty do logowania się na tej stronie;
  • hasło WebApp, użyte do logowania się na tej stronie;
  • 6 Back Up EA Codes (poniżej instrukcja, jak je uzyskać)

 

Aby uzyskać 6 backup codes (tj. kody zapasowe), należy zalogować się NA TEJ STRONIE (KLIKNIJ TUTAJ)

Następnie należy wejść w zakładkę 'Security and Privacy' (Bezpieczeństwo i prywatność) i kliknąć na STRZAŁKĘ obok "Uwierzytelnianie dwuetapowe", tak jak na poniższym obrazku: 

Następnie wyskoczy okienko do wpisania 6-cyfrowego kodu od EA. Prosimy sprawdzić maila i wpisać kod. Po zatwierdzeniu pojawi się nowe okno gdzie opcja dwuetapowego uwierzytelniania musi być włączona (inaczej nie będzie można wygenerować kodów).

Jeżeli uwierzytelnianie jest już włączone to teraz należy kliknąć opcję "Wyświetl kody zapasowe", wygladających tak jak na poniższym obrazku: 

Prosimy je wszystkie skopiować i wkleić poniżej. Jeżeli składacie Państwo zamówienie ponownie, prosimy o ponowne generowanie tych kodów - ponieważ są one jednorazowe i przy każdej transakcji je zużywamy.

 

PROSIMY PODAĆ KILKA DZIAŁAJĄCYCH KODÓW BACKUP CODES. NAJLEPIEJ MINIMUM 3 KODY. ZAMÓWIENIA Z 1 PODANYM KODEM SĄ NIEMOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA I BĘDZIEMY PROSIĆ O PODANIE KOLEJNYCH. MOŻE TO WYDŁUŻYĆ CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

 

Wyloguj się z UT przed realizacją zamówienia

Backup codes należy podać niezależnie od platformy. Bez nich nie jesteśmy w stanie dostać się na konto

Opinie na temat sklepu

k**[email protected] | CNF0RZ | Kupiono: 500K FC 25 Coins PS5, PS4, XSX, XSS, XONE | 2025-04-14
Opinia: Pozytywna
Treść: to juz ktores zamowienie i wszystko przebiegalo elegancko
r**[email protected] | SLY8JH | Kupiono: 200K FC 25 Coins PS5, PS4, XSX, XSS, XONE | 2024-09-28
Opinia: Pozytywna
Treść: Wszystko elegancko
m**[email protected] | OR1OOD | Kupiono: 550K FC 24 Coins PS5, PS4, XSX, XSS, XONE | 2024-04-05
Opinia: Negatywna
Czy zamówienie zostało wykonane zgodnie z regulaminem strony?: tak
Treść: Po dwóch zakupach coinsów w Waszym sklepie rynek transferowy na moim koncie został zablokowany. Nigdy wcześniej nie kupowałem coinsów u innych sprzedawców. Rynek nie działa ani na konsoli, ani w aplikacji companion. Czy “sankcje” są chwilowe czy permanentne? Czy warto odwoływać się od blokady czy mogą zablokować wtedy moje konto?

Komentarz SuperCoinsy.pl: Bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji. Wysłaliśmy Panu szerokie wytłumaczenie na maila, oraz propozycję rozwiązania problemu. Od ponad roku na platformie PS/XB nie mieliśmy wykrycia transferu coins. Niestety, EA wprowadziła wczoraj pewne drobne zmiany przy wykrywaniu transferów, przy których nie mogliśmy zapobiec. Na podstawie tego wprowadziliśmy już korekty w sposobie dostawy. Nie mogliśmy niestety zapobiec temu, ponieważ te zmiany nigdy nie są wiadome wcześniej. Z tego względu postaramy się Panu wynagrodzić zaistniałą sytuację.
deliver
Sprawdź

Status swojego zamówienia lub zlecenia